Pop-UP

5 chyb, kterých se dopouštíte při vytváření pop-upů

Upoutání pozornosti návštěvníků je pro každou firmu nejdůležitější. Je třeba myslet netradičně a nasměrovat hosty k tomu, aby podnikli vhodné kroky. Právě tady přijdou vhod pop-upy. Tito malí pomocníci nebo nástroje motivují návštěvníky k odběru newsletterů nebo propagačních e-mailů. Pokud jsou dobře použity, mohou zvýšit konverze a následnou ziskovost. Z těchto důvodů je využívá mnoho majitelů webových stránek. Mnoho majitelů stránek dělá s tímto důležitým nástrojem chyby a nedosahuje požadovaných výsledků.

Nejčastější chyby vyskakovacích oken, kterých je třeba se vyvarovat

Přestože vyskakovací okna mohou být neuvěřitelně užitečná při dosahování vašich cílů, je třeba být při jejich používání opatrný. Jediná chyba z vaší strany může být zničující. Měli byste tyto jednoduché nástroje používat střídmě a efektivně.

Zde je 5 hlavních chyb vyskakovacích oken, kterých se musíte vyvarovat.

1. Celostránkové vyskakovací okno

Někteří majitelé webových stránek používají vyskakovací okno přes celou stránku. Tato možnost sice přitahuje pozornost publika, ale může mít negativní dopad na jejich spojenost. Nezapomeňte, že návštěvníci kontrolují váš web kvůli poutavému obsahu. Cokoli co je ruší v přístupu k obsahu, je obtěžuje.
Jako chytrý majitel webu chcete uživatelům poskytnout lepší zážitek. Neblokujte tedy celou obrazovku. Místo toho zvolte pop-up inline nebo boční vyskakovací okna. Tímto způsobem můžete servírovat užitečný obsah a přitahovat pozornost uživatelů současně.

2. Špatné načasování

Podle studií více než 50 procent uživatelů spěchá s přečtením obsahu. Nedávají přednost žádnému přerušení. Co když vaše publikum spadá do této kategorie? Pokud ano, možná budete chtít zajistit, aby se necítili vyrušeni. To neznamená, že byste neměli používat vyskakovací okna. Pokud návštěvníci takovou epizodu zažijí, odejdou a už se nevrátí.
Zjistěte tedy, jakou dobu potřebuje návštěvník k tomu, aby si obsah příspěvku prohlédl prostřednictvím nadpisů. Jako šikovný pravidlo můžete povolit vyskakovací okno po půl minutě. Do té doby bude návštěvník vědět, co je obsahem. Pokud ho váš příspěvek zaujme, může vyskakovací okno zkontrolovat a provést vhodnou akci.

reklama

3. Příliš mnoho vyskakovacích oken

Návštěvníci mohou být připraveni podívat se na vaši nabídku, ale příliš mnoho nabídek není vhodné. Někteří marketéři
používají více popup oken. To uživatelům ztěžuje zážitek a brání jim v bezproblémovém čtení webu. Pokud nechcete své hosty obtěžovat, zařaďte pouze jeden popup.

4. Pop-up okna bez tlačítka pro zavření

Někteří podnikatelé se zoufale snaží získat informace od každého návštěvníka. V zápalu získávání registrací se jim stává, že na vyskakovacích oknech neuvádějí tlačítko pro zavření v domnění, že uživatelé vyplní formulář, aby se dostali k obsahu. Velké množství uživatelů však od těchto webů odchází. pokud se s takovou scénou nechcete setkat, mějte na Pop-Upu tlačítko pro zavření. Zkuste motivovat návštěvníka atraktivní rotující reklamou. Tímto způsobem můžete získat pozornost cílených potenciálních zákazníků.

5. Obecná/relevantní vyskakovací okna

Mnoho majitelů stránek se rozhoduje pro generické vyskakovací okno. Je to jedna z největších chyb. V důsledku toho trpí míra konverze.
Navrhněte vyskakovací okno specifické pro obsah stránky. Jestliže si nejste stále jisti jaké je nejlepší vyskakovací okno pro vás, můžete poptat specilisty.

 

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..