Sociální sítě o Vánocích

5 tipů jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce

Během Vánoc se výrazně zvyšuje prodej v elektronických obchodech. Vzhledem k tomu potřebují e-shopy tipy jak připravit obchod a sociální sítě na sváteční sezónu. Níže uvádíme pět takových tipů.

1. Vypůjčte si informace z minulosti

Elektronické obchody nejsou novým způsobem podnikání. Vrátit se zpět a podívat se na informace o prodejích v minulých letech Vám poskytne skvělý přehled o tom, jak zlepšit prodej. Data z minulých prodejů informují o trendech zákazníků. Informace jsou zásadní, protože ukazují, které výrobky je třeba naskladnit v závislosti na jejich prodeji v minulých letech. Zároveň pohled na data o výrobcích, které se neprodávaly a proč, poskytne přehled o tom, jak se prodávaly v minulosti a díky tomu ušetříte náklady na pořízení výrobků, které vám pravděpodobně zůstanou ležet na skladě.

2. Propagace a komunikace

Marketing je ústředním pilířem prodeje. Během Vánoc bývá prodej často vysoký a zákazníci vždy na hledají ty nejlepší nabídky. To vyžaduje propagaci a komunikaci ze strany prodejce. Sociální sítě sítě poskytují platformu, kde lze provádět reklamu a komunikaci a oslovit tak větší množství lidí.
Důležité je mít na vánočních stránkách zveřejněné konkrétní vánoční nabídky. Propagační akce na místě se potenciálními zákazníky jsou jedním ze způsobů podpory prodeje. A zároveň poskytování nabídek na stránkách e-shopů, například „Kupte produkt XY a dostanete druhý produkt zdarma“, je způsob, jak povzbudit zákazníky k dalším nákupům. Sociální sítě stránky jsou během Vánoc vynikajícími propagačními a komunikačními prostředky.

Sociální sítě

3. Optimalizace produktů a optimalizace kategorií

Zákazníci musí mít možnost snadno najít v e-shopech produkty, které chtějí. E-shopy proto musí mít optimalizaci produktů a kategorií, aby se zákazníci mohli v e-shopu snadno orientovat. Vánoční sezóna je známá tím, že zákazníci nakupují jedinečné produkty. E-shopy musí své stránky optimalizovat tak, aby tyto produkty viděli ihned po jejich návštěvě. E-shop může vyvinout vánoční optimalizované vyhledávání, které přiláká zákazníky, například Vánoční rodinné dárky v nabídce.

4. Poskytněte záruky vrácení peněz

Zákazníci bývají skeptičtí vůči produktům zakoupeným na e-shopech. Řešení otázky zákazníků nespokojenosti je cílem poskytování této nabídky. Poskytování záruk vrácení peněz zákazníkům je způsob projevení důvěry v produkty, které kupují. Tato strategie pomáhá zlepšit prodej. Stejně tak buduje důvěru zákazníků, protože ji vnímají jako formu zabezpečení svých peněz. E-shopy jako takové musí zajistit aby jejich výrobky byly co nejkvalitnější.

5. Poskytování dopravy zdarma

Tuto strategii lze poskytnout při nákupu uskutečněném nad určitou hranici. Například „Doprava zdarma pro výrobky v hodnotě nad 500 Kč“. Během Vánoc bývají nákupy v obchodech hektické kvůli velkému množství zákazníků, kteří se věnují vánočním nákupům. Poskytnutí dopravy zdarma přiláká zákazníky k utrácení uvedené částky ve snaze získat dopravu zdarma. Je to také způsob, jak získat věrnost zákazníků, což následně zlepší obrat prodeje. Zákazníci s větší pravděpodobností navštíví e-shopy za účelem dalšího nákupu, pokud si budou jisti, že jejich jim budou výrobky doručeny zdarma a rychle.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..