Mnoho lidí denně používá počítač, ale nikdy neslyšeli o interních odkazech. Tyto odkazy umožňují uživatelům přecházet ze stránky na stránku, když pokračují ve čtení webu. Co je to interní odkaz? Jaké jsou různé typy vnitřních odkazů? Jaké jsou výhody používání interních odkazů? Přečtěte si v článku a dozvíte se odpovědi na tyto a další otázky. […]

Facebook, a to není žádným tajemstvím, je to jedna z nejnavštěvovanějších stránek na internetu. S více než dvěma miliardami uživatelů se stal jedním z nejlepších nástrojů, které lidem umožňují navazovat kontakty a sdílet je mezi sebou. Ale co kdyby existovala na Facebooku další vrstva? co takhle mít vlastní skupinu pro své podnikání? Koneckonců, Facebookové skupiny

Proč mít Facebook skupinu pro podnikání?Číst více »

Cíle pro produktovou stránku

Přestože odvětví elektronického obchodování exponenciálně roste, většina značek se stále potýká s problémy při propagaci v e-shopu. Mnoho stránek se stále soustředí na propagaci svých košíků a také svých sekce pokladen jako způsob, jak zlepšit prodeje. Většina zákazníků však není schopna se na toto místo dostat. Většina zákazníků se rozhoduje, zda si zboží v obchodě

Jak vylepšit stránku produktuČíst více »

Marketingový team pro Eventy

1. Definice event marketingu Event marketing je přístup, který marketéři používají k rozvoji značky, produktu nebo služby. Kromě toho je event může probíhat buď online, nebo offline. A co je nejdůležitější, společnosti se mohou zapojit jako účastníci, jako moderátor nebo sponzor.  Příležitostně marketéři použijí marketingové strategie pro propagační účely. Event marketing je jedním z nich

Co je to event marketing?Číst více »

Prosinec byl na události velmi bohatý. Pořídil jsem nový server, zveřejnil jsem 19 článků a postavil pár webů. Bylo toho prostě hodně a nyní to popíšu trochu podrobněji. Server jak se podnikání rozrůstá a přibývá klientů potřebuji další a další servery. Již dávno si nevystačím s hostingem jako je Wedos, který je sice na jednotlivé

Co se stalo v prosinci 2021Číst více »

Marketing vašich výrobků/služeb se dnes stal úkolem. Podívejte se na jakýkoli obor. Měli byste vidět obrovskou konkurenci při získávání potenciálních zákazníků. Také mnoho produktů nedokáže sloužit koncovým uživatelům. Existuje tedy způsob, jak vypořádat s takovými scénami? Průzkum trhu se samozřejmě hodí v každé situaci. Ať už provozujete malou firmu nebo megakorporaci, bez provedení průzkumu nepřežijete.

Proč provádět průzkum trhu?Číst více »

Pop-UP

Upoutání pozornosti návštěvníků je pro každou firmu nejdůležitější. Je třeba myslet netradičně a nasměrovat hosty k tomu, aby podnikli vhodné kroky. Právě tady přijdou vhod pop-upy. Tito malí pomocníci nebo nástroje motivují návštěvníky k odběru newsletterů nebo propagačních e-mailů. Pokud jsou dobře použity, mohou zvýšit konverze a následnou ziskovost. Z těchto důvodů je využívá mnoho

5 chyb, kterých se dopouštíte při vytváření pop-upůČíst více »

Platformy sociálních médií jsou zábavné. Některé stránky vám však umožňují vydělávat peníze drobnými pracemi. Zatímco existuje několik možností, TikTok v mnoha bodech ostatní předčí. Je to oblíbená platforma, kde lidé sdílejí krátká videa. Můžete zveřejňovat osobní obsah nebo marketingová videa. Záleží jen na vás. Inspirováni úspěchem ostatních by značný počet jednotlivců rád zpeněžil TicTok. Pokud

TikTok je zábava – jak získat obrovský hit za málo peněz?Číst více »