Facebook Pixel

Co to je Facebook Pixel

Facebook je jednou z nejoblíbenějších sociálních sítí na světě. Možná jste už slyšeli, že Facebook nedávno oznámil Facebook pixel, který se snaží zavést jako povinný pro reklamy na Facebooku. Bylo by to něco, co by pomohlo vašemu podnikání?

Co je to Facebook pixel?

Facebook pixel je kus kódu vyvinutý společností Facebook, který můžete přidat do na své webové stránky. Pokud ho tam přidáte, Facebook bude vědět, jaký obsah si lidé na vašem eshopu prohlížejí. Může tak vám poskytnout velmi přesné údaje o publiku pro reklamy na Facebooku. Získáte demografické informace o lidech, kteří si prohlédli konkrétní stránku nebo klikli na konkrétní odkaz apod. Díky této kvalitě dat budete vytvářet relevantnější reklamy na Facebooku a správně je cílit.
Výhod pixelu Facebook je spousta. Facebook pixel umožňuje provádět retargeting na Facebooku. Je to to znamená, že lidem, kteří navštívili vaše webové stránky, můžete zobrazovat reklamy na Facebooku související s produkty nebo službami, které si prohlíželi na vašem eshopu.

Nástroj umožňuje sledovat konverze, což vám pomůže zjistit, jak úspěšné jsou reklamní kampaně na Facebooku. Kromě toho vám Facebook pixel umožňuje s pochopit, co v reklamách na Facebooku funguje a co ne, takže je můžete podle toho upravit, abyste získali více výraznější výsledky. Facebook může tyto informace inzerentům poskytnout pouze díky sledování chování uživatelů pomocí sběru dat nástrojů, jako jsou pixely Facebooku. Facebook dnes také používá tolik podniků, že není možné, aby se nezahrnul do jejich strategických plánů.

Facebook Pixel

I když společnost Facebook vyvinula Facebook pixel, neznamená to, že Facebook je jedinou reklamní platformou, kterou můžete můžete pixely Facebooku používat. Tento nástroj je k dispozici také pro reklamy Google. Facebook tedy pomohl vytvořit tzv.další cenný nástroj pro internetové obchodníky tím, že poskytl další kánal přes který lze promovat web. Díky Facebook pixelu zvýšíte relevanci svých reklam na Facebooku a zlepšíte jejich návratnost. investic. Jakmile si stáhnete rozšíření Facebook Pixel Helper pro Chrome, budete moci zjistit, zda konkrétní stránka nebo příspěvek již má přidaný kód Facebook pixel, nebo ne.

Používejte i Adespresso

Získáte také další informace o návštěvnících vašich webových stránek od společnosti Facebook přímo v aplikaci AdeEspresso. Tímto způsobem zjistíte kolik času lidé stráví prohlížením konkrétních produktů a na které odkazy nejčastěji klikají, aby se dostali dál na stránky eshopu. Facebook pixel je cenným nástrojem pro reklamu a analýzu na Facebooku. Proto vám Facebook pixel umožňuje nastavit velmi přesné retargetingové kampaně na Facebooku, protože lidé kteří navštívili váš eshop, se budou „připomínat“ reklamami na Facebooku, které souvisejí s produkty nebo službami které si prohlíželi na vašich webových stránkách. Získáte o nich také demografické informace, takže budete moci vytvářet relevantnější reklamy na Facebooku a díky této kvalitě dat je správně zacílit. Kromě toho Facebook pixel
vám pomůže pochopit, co v reklamách na Facebooku funguje a co ne, abyste je mohli odpovídajícím způsobem upravit a získat více
významnější výsledky.

Facebook pixely se snadno instalují a pomohou vám pochopit zájmy, chování a jednání vašich potenciálních zákazníků,demografické údaje atd. Jsou vynikajícím způsobem, jak zajistit, aby reklamy, do kterých investujete na platformách sociálních médií jako Facebook nebo Instagram, zasahují cílové publikum. Pomocí této technologie můžete vidět více úspěch s reklamou, protože ji přizpůsobí konkrétně pro každou osobu na základě jejích osobních informací.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..