CRM

Řízení vztahů se zákazníky (též CRM podle anglického Customer relationship management) je zákaznicky orientovaný management, podnikatelský přístup, který se vyznačuje aktivní tvorbou a udržováním dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Velmi zjednodušeně je CRM někdy považován za databázovou technologií podporovaný proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky.

CRM nám pomáhá získat detailní informace o:

  • Aktuálních zákaznících a jejich potřebách a využívaných službách či produktech, které kupují
  • Veškerých obchodních transakcích – fakturace, objednávky, poptávky..
  • Zákaznických službách – jaké nejvíce využívají, helpdesk, podnikové služby..
  • Analýze a strategii – plánování marketingových kanálů, kontaktní střediska, rozvoj marketingových služeb apod.

Pro WordPress existuje nepřeberné množství CRM systémů jako jsou např. Jetpack CRM či WooCommerce Customer Relationship Manager.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..