Jak využít Black Friday k vyšším ziskům

Není nic lepšího než slavnostní výprodeje, jako jsou výprodeje na Black Friday. Lidé se hrnou do obchodů, aby si koupili výrobky během svátečního období. To otevírá majitelům obchodů nové příležitosti. Od dárků po hračky a oblečení o vše je velký zájem. Mnoho eshopů dosahuje během svátků rekordních tržeb. Na druhou stranu, a značný počet obchodů postavených na platformě WordPress skončí s minimálními nebo menšími než požadovanými tržbami. Pokud chcete maximalizovat ziskovost svého e-shopu, řiďte se níže uvedenými marketingovými strategiemi.

Používejte obsah, který lze nakupovat

Shoppable content nebo shoppable galleries je obsah vytvářený uživateli, který představuje značku. Můžete převést tyto galerie na shoppable obsah tak, že k nim přidáte značku s cenou, produktem a CTA. Je to vynikající strategie, jak zvýšit prodeje na Black Friday, zvýšit míru zapojení a zpopularizovat produkty těsně před začátkem sezóny. Prozkoumejte oblíbené platformy, jako je Facebook Pinterest a Instagram, a najděte galerie/feedy vhodné k nakupování a začleňte je do své prodejní strategie.

Black Friday

Spouštějte nabídky a akční nabídky

Nakupující rádi vytěží ze svých peněz maximum. Proto vyhledávají nabídky a slevy. Takto můžete užitečně využít lidskou tendenci a dosáhnout masivních prodejů. Zde trocha kalkulace generuje kýžené výsledky. Proto například můžete chtít snížit svou marži a přenést ji na kupující ve formě nabídek. Vzhledem k výši slevy je-li větší, těšíte se většímu počtu zákazníků. Nakonec se váš prodej zvýší a konečný výdělek je mnohem vyšší, než se očekávalo.

Používejte lákavé výhody

Některá slova jsou v marketingové oblasti evergreenem. Drží se i v této digitální éře. Tak proč toho nevyužít využít ve svůj prospěch? Vymyslete slova, která mají lidé rádi a nechají se jimi unést. Přemýšlejte jako průměrný nakupujícího a zjistěte, jak ho nabídka zaujme. Začít slovy jako doprava zdarma, cash back, snadné vrácení zboží a bonusové body se vyplatí. Někteří lidé mohou preferovat dopravu zdarma, zatímco jiní by rádi využili cash back. Snažte se tedy zahrnout co nejvíce lákavých slov do nabídky.

Používejte kupony

Nerozdávejte všechny slevy na nabídky. Vyhraďte si nějaké procento i na kupony. Proč? A to významně nakupujících vždy využije kupónové kódy. Prolínání vašeho marketingového úsilí se slevami a kupóny přinese mnohem lepší výsledky. Stačí se ujistit, že vkládáte kupónové kódy na oblíbené stránky všude tam, kde
nakupující komunikují a stýkají se. Pokud to uděláte správně, můžete zaznamenat prudký nárůst prodeje na Černý pátek.

Udělejte ze svých nabídek virál na sociálních sítích

Síla sociálních sítí může jakýkoli e-shop vytvořit nebo zničit. Většina nakupujících hledá návrhy. od svých online přátel předtím, než nakoupí. Navíc kontrolují trendy produktů na sociálních sítích předtím, než jejich nákupem. Zajistěte tedy, aby vaše nabídky byly virální na každé stránce sociálních médií. Oblíbené jsou zde zmínky o Facebooku, Twitteru, Pinterestu, YouTube a Instagramu. Vyhledejte také pomoc influencerů. Vaše malá investice přivede na váš obchod obrovské množství cílených návštěvníků.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..